21 september.

Pigge, idag ska jag berätta om den viktigaste personen i ditt liv som du aldrig kommer få möjligheten att träffa. 


Din morfar skulle fyllt 63 år idag, men han togs från oss för snart 5 år sedan. 

Att han inte funnits hos mig under graviditeten och att han inte kommer finnas för dig när du växer upp är en av de största sorgerna jag någonsin upplevt. 
Han hade älskat att bli morfar åt dig. 

Din morfar var min bästa vän och den jag såg upp till mest av alla. Han var en sån person man ville ha nära sig, alltid. 
Vilket gjorde att jag tyckte om att göra saker med honom. 
Han var världens snällaste (duktig på att skämma bort mig, har jag förstått nu..)

Det finns så mycket att säga om din morfar att det slår över och jag inte vet var jag ska börja. 
Men en sak ska du veta, det din morfar lärt mig, ska jag lära dig. 
Och även om morfar inte finns här fysiskt. Kommer han alltid vara en del av din mamma och på så sätt kommer han vara en del av dig. Vi ska prata om morfar med dig. Både pappa och jag (och dina morbröder och din mormor). 

Jag vägrar låta dig växa upp utan att känna att du inte haft en aning om vem din morfar var. 

Ikväll efter jobbet ska vi till graven med blommor och ljus. Dit kan vi alltid åka tillsammans sen. För det är en av världens finaste platser och där är morfar. 💙 



💙💙💙
Den bästa.
Mormor & morfar ❤️
Vi saknar dig.

Så länge vi minns finns dom nära. 


Grattis på din födelsedag världens bästa pappa Per, vi hade velat fira dig ikväll! Hade du fått bestämma hade vi nog gjort det på hovet där Djurgården hockey har hemmapremiär. 
Jag ser den på tv ikväll och minns dig ❤️ 
Älskar dig alltid. 

#1 - Malin

Så väldigt fint skrivet. Kram!

Svar: Tack fina du!
Christina H Lindström