2,9kg Piggelin

Det var (som väntat kanske) inga konstigheter eller fel på vår lille bebis idag. Han ligger mitt på kurvan och väger drygt 2,9kg nu (hur är det ens möjligt?) 

Det är snarare mamman som inte följer kurvan.. Kan leva med det sålänge bebis mår bra! 
Flödet från navelsträngen var bra och han har nog med vatten att ligga i. Det var ett bra besök på sjukhuset idag kan vi konstatera :) 

Fick se lårbenen som mördar mina revben om dagarna, dom låg precis där jag trott att dom varit placerade. 
Huvudet var neråt och med tanke på att vi är i vecka 37 var det inte tal om att få till någon bra bild på honom. Såg ett öga och en ihoptryckt näsa bakom hans båda händer. Han har gömt sig för oss varje gång vi varit på ultraljud. Dumma unge 😅😉 

Jag hoppas fortfarande att han kommer tidigt, men inser att det är en riktig önskedröm 😁 Kanske inte så tidigt som i september men i början av oktober kan han få komma! 

Summa summarum är iaf att vi mår bra, bebis och jag! 

Ha en fin tisdag eftermiddag! ❤️