90 procent. Check!

När appen säger att vi är 90% färdiga med bebisbakandet känns det väldigt skönt! Nästa söndag är han klassad som färdig. Skulle han komma i veckan som kommer är han prematur.. 


Vi hämtade hem spjälsäng och babyskydd igår! Boandet når nya höjder här hemma. 
Isofixet sitter i bilen och sängen står på sin plats! Det blev så fint. Tänk att det snart ligger en bebis i den sängen bredvid mig. 😍
Kongo trodde vi förstått hans frustration att han inte får plats i sängen längre (pga min gravidkudde) och att vi skaffat en säng till honom.. Men han fick inte ligga kvar många sekunder.. Bäst att försöka få honom att förstå att han inte ska ligga där redan från början. 
Vi har gjort samma med vagnen. Även om han tyckte vagnen var typ det mysigaste han någonsin lagt sina tassar i. 


Hello lilla babyskydd!
Orkar inte hur mysigt vårt sovrum ser ut just nu.
Min nya sängkompis ska ligga där snart! 🙈😍
Håller ni inte med? Myskänsla deluxe.

Igår fick jag present från en kollega som ville passa på att ge någonting innan jag försvinner. Man blir blödig för mindre, fina människor i ens närhet ❤️ 


Newbie är en farlig butik, men tacksam när det kommer till gåvor 😍

Imorse satte jag mig i frisörstolen igen, sista gången innan bebis! Wow! Gjorde lite mörkare/varmare slingor blandat med mina ljusa för att min utväxt inte ska bli så kraftig om det dröjer innan nästa dejt med frisören.. Så nöjd! 


#1 - Anna

Vad fint det blev! :) Jag har läst hela året men inte kommenterat. VI har precis misslyckats för tredje gången (andra gången vi kom till äggplock), så nu återstår ett försök och läkarens kommentar i telefon var (vi ska diskutera om det är värt att försöka en gång till. :( Jag är iallafall peppad på att testa akupunktur nu och se om det gör skillnad. Tack för att du delar med dig. Kram!

Svar: Tack snälla!
Och tack för din kommentar! Jag förstår precis hur du mår och känner just nu! Stay strong. Och var snäll mot dig själv! Jag håller alla tummar och hejar på er! ❤️ kram!
Christina H Lindström