Babyboxar.

Företag som säljer produkter de vill att nyblivna föräldrar använder är rätt många. Ett sätt att få oss testa deras saker är genom att ge bort babyboxar. Mycket saker blir det! Mycket skit men också en hel del guldkorn. 


Tror jag beställt från de flesta ställen man kan beställa från men just igår hämtade jag ut Liberos (och till viss del Ica maxi eftersom dom lägger till från eget sortiment i kassen) + Apoteket hjärtats boxar.. 


Nedan ser ni vad Apotek hjärtat bjöd på.. Är man medlem är lådan gratis. Icke medlem får betala 349kr. Det är den inte värd, och medlemskapet är gratis.. :D
Lite blandad kompott, alla boxar har haft våtservetter i sig. Lägg till att Henrik plockat med sig ett tiotal förpackningar från jobbet också kan vi konstatera att vi har en del våtservetter hemma nu.. 🙄🙈
Katter och kartonger alltså..
Ica bjöd på detta lilla paket. Marie kex ändå. Mycket barndom i den lille rullen..
Liberoklubben. Vår nya klubb! 🎈🙈
Blöjor och våtservetter + diverse annat. Får se om det är användbart!
Tre små lådor med så mycket innehåll! Men ni vet vad man säger.. gratis är gott!

Fredag och jag ligger i sängen för att sova, ska på massage imorgon och jag längtar ihjäl mig! Börjar få känningar i rygg och ner i rumpa (ischias) så att få lite hjälp ska bli skönt! 

Efter det åker vi till landet och tar det väldigt lugnt. Ska bli skönt! Henke vill plocka svamp och fiska. Jag ska packa ner raggsockor och en bok. Underbart! 


Min lille Kongo ❤️
Hjälp vad den växer nu! En kollega konstaterade att den börjat sjunka. Jag ser det inte 100% själv men det kanske är så.. Vi närmar oss ju slutet så det kanske inte är så konstigt! 😀

Ha en fin helg bästa ni,

 tack för att ni kikar in varje dag ❤️
PUSS!