Dagens i-landsproblem.

Godmorgon måndag! 


Jag kommer precis från barnmorskan. 
Bra järnvärde, lågt socker (hade inte ätit frukost innan) bra blodtryck (110/80) och Pigges hjärta slår 145 slag i minuten. 
Det som kanske inte är helt normalt är min vikt. Vägde in på 72 idag. Sist jag vägde mig hos bm vägde jag 74 och när jag vägde mig hemma efter vägde jag 73. 
Jag går helt enkelt ner i vikt. 
Det är väl inte optimalt men vi vet att bebis får i sig det han ska och det kanske är lite på min bekostnad. 
Så plus minus sedan vecka 10 har jag gått upp 5 kg. 

Magen hade dock vuxit lite idag så jag fokuserar på det. 
En annan glad nyhet är att Pigge ligger helt fixerad nu! Heja bebis! Snart ses vi! 

Mamma ska bara jobba några dagar till.. 
tänk att jag ställde måndagslarmet för sista gången på länge igår.. Hurra! 🍾 


Ha en bra start på veckan! 

Puss