Det blev inget Blidö i helgen..

God söndag! 


Idag är jag trött trött trött. (Som att det skiljer sig från någon annan dag.. haha) 

Igår var en väldigt fin dag, började med en lång dusch innan jag åkte till stan, han strosa lite innan det var dags att kvittera ut min födelsedagspresent från mamma & Lotta. 50 minuter klassisk massage på Axelsons i Gallerian. Det var ljuvligt! Även om jag var otroligt stel och hade svårt att slappna av. Tror aldrig han sagt "relax" lika mycket till någon annan kund än vad han fick göra till mig 😆 


Jag fick ligga på mage hur länge som helst. Bara det var värt pengarna! 🙌🏼

Sen hämtade Henke mig, vi skulle åka direkt ut till Blidö. Var det sagt. 

Men Henrik var tvungen att göra ett litet pitstopp för att hämta fiskedrag.. (en uppenbar lögn..) Så vi åkte vis min bästa Maries föräldrar för att "hämta det".. Blev lite misstänksam när vi mötte min storebrors bil efter att jag sett min mammas bil.. Började ana att det var någonting annat på gång.. 
Klev upp för trappan och ser min mamma, som försöker gömma sig, samtidigt som hon väser "hon kommer!" (Haha det var lika kul som det låter) 
Men där var massor av mina bästa tjejer (vet att några ville komma men inte kunde) och överraskade mig med en Bebisdusch! Sååå fint ordnat och jag grät en skvätt när vi skålade i Piggelin-drink. Otroligt rörd förstås. 


Så fina!! Klart man ska ha Piggelin-drink på pigges bebisdush!
Lunchen var uppdukad ❤️
Så gott!
Lite lätt chockad fröken till höger..
Sen blev det fika! 😍💙
Med den finaste tårtan! Pigge håller på Djurgår'n! 🙈😆
Bortskämd!
Ser ut som jag ser ett spöke. (Men det var mamma som sa ngt..)
Gladast 💙
Ingen vanlig blöjtårta! En Piggelin-blöjtårta! Såklart 👏🏼💙
Alltså! Kolla piggelin-glassen! Orkar inte ens 💙

Fick så mycket fina presenter och är full av kärlek efter denna helg. Jag och Pigge (och Henrik) är så tacksamma över dessa fina människor vi har i våra liv. Vänner och familj, vad mer behöver man? 


TACK TACK TACK från botten av mitt hjärta! 
We LOVE you! 
💙