En helg i Bollnäs

Varje år spelar vi en golftävling som min bror och svägerska anordnar, detta var 12e året sammanlagt och vårt 4e. Henke spelade i år som vanligt men jag hoppade över, kände mig inte lika stark som min svägerska.. Hon är 9dagar före mig men spelade 36 hål i helgen! Med hjälp av en golfbil men ändå! Sjukt starkt :) 


Jag fick hänga med de andra golffruarna som inte spelar och uppleva lite Bollnäs istället, inte dumt alls! 

Tog inte så mycket bilder under helgen men ni ska få lite smakprov på vad jag hittat på. 

Lunch på Lillak igår. Så gott!
Maja min Maja. Eller. Hon är bara min brorsdotter men ändå. Världens charmigaste tjej.
❤️❤️❤️

På kvällen var det dags för middag på klubbens restaurang. Vi var ett gäng på 13 (tror jag) men vilket hålligång... Behöver inte gå närmare in på det men hjälp så stökiga vissa kan bli... 🙄😆

Kusiner i ugnen. Så mysigt att familjen snart växer med två små grabbar till 💙
❤️
Min man och min storebror bör inte sitta bredvid varandra under en middag där det serveras alkohol.. 😆🙈

Idag avslutades tävlingen med mina bröder som etta och tvåa. Maken hamnade på en snygg 4e plats! 


Så mysig helg! Men väldigt skönt att vara hemma. Förkylningen är värre, den har satt sig i näsan nu. Har inte ont mer än tröttheten. 
4 veckor kvar på jobbet! Kämpa! 


Ja. Man vill äta på henne.
Puss puss puss puss puss
Henkes maskot/guddotter 💖
Gullig ❤️
Hej vecka 35! 😲😍🙈