Förvärkar..

Godmorgon! 

Idag är jag sliten, kände mig totalt överkörd imorse när klockan ringde. 3 gånger snoozade jag larmet, jag som aldrig snoozar. 

Fick jätteont i ryggen igår, molande värk ner mot låret och frågade min gravidguru Jossan (min svägerska som har 4barn) vad det kunde tänkas vara.. Förvärkar svarade hon. Min första, på jobbet. Var tvungen att gå och lägga mig i en soffa och vila. Fortsatte ha lite värk till och från under kvällen/natten. 
Det slår en att det närmar sig med stormsteg.. 

En tjej som gjort ivf också och som varit två dagar före mig som jag följt på instagram fick barn inatt! Det är som att Pigge skulle komma på söndag.. Det tror jag ju inte men vill han komma kan han komma när som helst nu.. 

Läskigt! Och härligt! 🙈❤️ 

Ska till frisören imorgonbitti och efter det är jag nog "klar" för förlossning. Kanske vill göra mina naglar men det känns lite overkill även om det skulle vara skönt att känna sig fin framöver. Vi får se hur jag gör 😅 

Trevlig fredag på er! 
Jag ska försöka kämpa mig genom denna dag, ikväll ska vi plocka hem saker som vi ärv-köper från mina brorsbarn! Bland annat en spjälsäng kommer hem ikväll! 😍