Gravid + dunderförkyld.

Nej hörni, 

Den kombinationen (rubriken) är verkligen ingenting att rekommendera. 
Jag mådde bra i helgen och kände mig okej på måndagen så jag gick till jobbet. 
Vilket i efterhand var väldigt dumt eftersom jag blev väldigt mycket sämre på kvällen. 
Är hemma idag också men börjar bli bättre, kan andas genom näsan just nu! Vilken seger!

Jag hade förmodligen varit bra mycket piggare om jag inte var gravid i vecka 35.. Jösses vad dålig man blir :) 
Lyssna på kroppen har inte varit min starka sida förr, men just nu känns det extremt viktigt. 


Pigge mår bra iaf, han bökar som bara han kan och gör det väldigt tydligt för mig att han är där och att han tycker det är trångt. 

Pratade med mvc igår och dom konstaterade att Pigge tar det jag får i mig och att han mår bra men att det är värre för mig.. Det känns skönt ändå. 
Det tråkiga med denna sjukdom är att vi missade första föräldrautbildningen på mvc imorse. Som tur är har vi en info-träff på BB ikväll som jag ska orka mig till. I en perfekt värld hade jag stannat hemma men jag vill inte missa denna information och nästa träff som inte är fullbokad inträffar efter vi är beräknade. Det är lixom inte mycket tid kvar att spela på och då får det vara så. 

Jag tror och hoppas gårdagen var absolut värst.


Kulan i måndags ❤️💣

Håll tummarna för att detta vänder nu!