Med skräckblandad förtjusning.

Hej vecka 38! 

Och hej fullbakad Pigge i magen. Äntligen passerar vi ”för tidigt född-stadiet” och närmar oss förlossning med stormsteg. 

Börjar känna mig lite svettig över att det snart är dags. Jag har ju ingen som helst aning om hur det startar, hur det fortlöper ochhur det kommer sluta. Mer än att vi kommer vara 3 i familjen när det hela är över. 

Jag läser och läser men det är ju egentligen inte rätt väg att gå då alla förlossningar är olika. Jag har ingen aning om hur min kropp klarar av vad som väntar. 
Förhoppningsvis är längtan efter Pigge starkare än oron för smärtan. 


Tänk att jag varit gravid i 260 dagar redan. 

Så länge vi väntat på plusset och längtat efter detta. Inom 5 veckor är han ju här. Även om att gå över 2 veckor inte lockar mig ett dugg! (Så vet jag att det finns en risk) 


Någonting helt annat! Idag för fyra år sedan föddes världens finaste brorson! Världens finaste mini som jag inte bara är faster till utan även gudmor. Min Pelle! 
Sjukt rolig och glad liten människa som är fantastisk att få ha i sitt liv! Ska fira honom storslaget ikväll, som sig bör! 

En av mina favoritbilder. Så stolt faster 💙
Lillen! 😍
4-åringen! Inte så liten längre. Men världens finaste ⭐️
😀😀😀😀