Sjukt osymmetrisk mage.

Vecka 37 idag. 

Börjar längta mycket nu. Och börjar känna mig lite klar. 
Läser om de som har bf nu i dagarna som jag följt hela året och känner en starkare längtan än någonsin nu. 

Tog de vanliga veckobilderna precis. Tycker magen ser helt sjuk ut idag! 


Plopp rakt ut.. 

Henrik frågade om jag ser hur smal jag är i övrigt men det är svårt att se/känna när allt man känner är att det är tungt. 

Återbesök hos barnmorskan imorgon för att kika om SF-måttet ökat någonting. Har börjat fundera på vad som händer om jag står kvar på samma fortfarande. Ultraljud sa hon. Men efter det? Kanske blir vi igångsatta? 
Dumt att spekulera i det nu, vi får helt enkelt se vad som händer imorgon. 

Min hosta är värre än någonsin och det är så jobbigt att hosta upp lungorna när man är gravid. Pigge är inte jätte imponerad av hostningarna heller. Hoppas det släpper snart. 

10 arbetsdagar kvar planerat. Helt galet! Snart ska jag gå hemma ett år! 🖤