Uppdatering

En snabbis hos barnmorskan med hjärtlyssning och mätning. 

Magen växer inte. Eller så sjunker den (med det känns inte så). 

Så imorgon kl 11 blir det ännu ett tillväxtultraljud. Min operation kan påverka. Stress kan påverka. Att han inte får i sig tillräckligt kan påverka. 
Jag vet inte så mycket just nu. 

Barnmorskan sa "du behöver inte oroa dig" 
 Men det är ganska svårt att inte göra det, men jag är glad att vi får veta mer redan imorgon. Mår han inte bra kommer vi få hjälp och det känns bra.. 

Jag får återkomma imorgon helt enkelt! ❤️ 

#1 - Karin

Att livmodern inte växer betyder inte att barnet inte växer. Det behöver inte betyda något. Jag håller tummarna för att det inte är någon fara!

Svar: Tack! Jag tror inte heller att det betyder någonting men det är alltid mest bekvämt när man ligger mitt på kurvan utan minsta avvikelse 😅 Kram!
Christina H Lindström