2017 blev 2018


Hej ni tappra som går in här dag efter dag till en väldigt trött blogg.. 
Jag vet egentligen inte varför jag inte bloggat, tiden finns men jag prioriterar den lite annorlunda. 

Men gott nytt år på er!! Hoppas julen och nyåret var fantastiskt!

Men det ska det bli ändring på, jag vill ha mina dagar med Theo och Henrik sparade i text och bild. Det är fint. Lär inte orka sammanfatta vad som hänt de senaste veckorna (men ett jul & nyår inlägg kanske jag får sammanfatta för framtiden.) 

Hur mår ni? 

Vi mår bra, Theo växer så det knakar och "pratar" så mycket nu. Han är så jävla rolig och gullig såklart. 
Snart blir han tre månader och vi förstår ingenting. 
Titta på honom? Vad hände? 


När han inte sover är han glad. Min lille snackpåse!


Kan vara det mest harmoniska jag fångat i en bild någonsin. Är han inte gullig så säg?

Visst, han har stöd i ryggen men han sitter. Jösses.

Kramas med varandra är det bästa dom vet.

Sover fortfarande massor ❤️

Poff sa det. Det där är en liten pojke.

Uuuuh uuuuuh låter han här. 😍❤️

Bloggen ska vakna igen hörni, tack för att ni fortsätter komma hit. Jag har börjat fota mer med min "riktiga" kamera nu och ett nyårslöfte till bloggen är bättre kvalitet på bilderna! 

Så, I’m back! 
Vi sammanfattar julafton och nyår imorgon, deal? 

(null)

(null)

(null)


Puss från oss! 😬🙈❤️