26 januari 2017
(null)

^ skrev jag för ett år sedan. 
Tänk vad som kan hända på ett år. Att isbiten var Theodor. Världens bästa unge! 
Fy fan vad vi kämpat för honom. Även om det jobbiga förträngs när allt är bra. 

Hej bebi ❤️😍

Dom där ögonen.

Fredagsmys. Tills han spydde. I mitt ansikte. Igen. 😂

Min mjukis.

Världens gladaste.

26 januari 2018

👶🏼😋


Det är fredag, imorgon ska vi på babysim och sen strosa på stan. 
Jag somnar extremt tacksam ikväll. Livet ❤️

#1 - Malin

Såååå fin 😍

#2 - Malin

Såååå fin 😍

#3 - Malin

Såååå fin 😍

#4 - Malin

Såååå fin 😍

#5 - Sofia

Hej! Jag har precis hittat till din blogg. Då jag är mitt uppe i vårt första IVF-försök är känslorna som en riktig bergochdalbana. Jag undrar om du skulle vilja skriva ett inlägg om er IVF resa, hur lång tid det tog för er att få er fina Theodor. Har di tips på hur man genomlider denna evighetslånga resan?
Kram