Blåögat.
Torsdag redan, snart helg! 
Djurgården möter HV och igår fick vi frågan av min gudmor om vi ville följa med! Så Theodor 3 månader ska på sin andra hockeymatch på lördag! 
Se om pappan kan hålla sitt löfte att "han aldrig kommer få spela hockey i framtiden.." 
Tänker om han får se så mycket hockey som nu kommer han inte veta annat sen 😉🙃

Var ute och gick med mammagruppen på förmiddagen, 13000 steg senare var jag hemma. Bra tur helt enkelt! Trevligt var det också. 

Theo låg vaken och kikade på mig sista timmen och i dagsljuset är hans ögon så magiskt blå. 
Pappas ögonfärg rakt av. Får se vad det blir av dom när det är färdigutvecklat men blått är det utan tvekan.. 
(null)

(null)


Blir ju oftast de glada bilderna på Theo som sparas och publiceras. Men kan meddela att han är lika jäkla gullig när han är sur. 

(null)
Visst? 


Nu sover lillen och jag ska dammsuga lite! 
Imorgon är det fredag och jag ska på utflykt med Theo och bilen! 🌿🎈