En stulen (men kul) lista!

Gjorde du något 2017 som du aldrig gjort förut?


Jag blev gravid och födde barn, that’s something I’ve never done before ✌🏼

(null)       (null)



Vilka platser besökte du?


Blev inte mycket resa av 2017, vi var runt i Sverige men ingen resa utomlands tillsammans med Henrik. Första året sedan vi blev tillsammans konstaterade vi precis. 

Men! Jag var ju för sjutton i Las Vegas med jobbet! 🙈


Sjuk stad! Kan tänka mig återvända någongång utan bebis i magen 🙈


Vad var din största framgång 2017?


Svårt att inte svara Theodor här? Att ens BLI gravid var väl annars 2017 års största framgång..

2017 eller livets största framgång?



Bästa köpet?


Haha, barnvagnen? Annars "mobilen" från Ikea som är Theos bästa kompisar efter mamman och pappan. 

Haha han ser nästan kär ut!


Gjorde någonting dig riktigt glad?


Att plussa på stickan, att bli faster 2 gånger och när Theo log på riktigt åt mig första gången. Magi på hög nivå.


Och ledsen?


Måste erkänna att jag är lite ledsen att jag inte kan amma. Men det finns så många fördelar med ersättningen att jag inte tänker på det dagligen, men lite ledsen är jag. 


Årets låtar?


Tar hjälp av spotify, där är mina mest spelade låtar under 2017. Bara bra musik utlovas! 🙃


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?


2017 var nog det lyckligaste året jag någonsin upplevt. Inte mycket kan toppa min (fantastiska) graviditet och Theodor. Att få gå genom allt det med världens bästa Henrik är lixom toppingen på kakan. 


Favoritserie?


Vår tid är nu var nog favoriten i år! 


Bästa filmen?


 Så dålig på film. Ser hellre på sport. Men jag gillade solsidan, så får säga den :)


Bästa boken du läste?


Denise Rudbergs sjunde bok. "De sju som såg" 

Älskar den kvinnans böcker! Och Marianne Jidhoff! 



Vad gjorde du på din födelsedag?


Hade världens finaste födelsedag med nära och kära på Gotland! Sol, pool, alkoholfritt bubbel och ballonger! Vad kan gå fel? 

Birthday girl!
Favoritplats.


Är det något du saknade år 2017 som du vill ha år 2018?


 Det enda jag kan tänka på är lite mer bubbel, men då låter jag som världens alkoholist? Det är mer känslan som bubblet skapar. Oftast dricks det vid festliga tillfällen och gör allt lite mer pirrigt.


Nyårslöfte?


Mitt godisbeteende måste ändras. Inte sluta helt men dra ner på. Sen vill jag vara den bästa mamman till Theo och ge honom allt jag kan. Så jag ska röra på mig mer, för att orka vara allt han kommer kräva av mig ✨


Högsta önskan just nu?


Att min familj får ett lugnt 2018, att alla får vara friska och glada. Jag ser fram emot vad som väntar runt hörnet! 

(null)

#1 - Sara

Grattis till er fina bebis!

Svar: Tack!
Christina H Lindström