Theos första jul & nyår!
Theos första och andra (med min familj) jul har vi hunnit fira! 
Vi åkte ner till Lidköping på fredagen när Henke slutat jobba, Theo sov hela vägen (som vanligt fortfarande, får gärna fortsätta så) 

Vi var efterlängtade, och med vi menar jag Theo 😆 
En av Henriks bröder hade inte träffat honom innan så det var ett kärt möte 😊 
Kan inte riktigt minnas hur och vad vi gjorde de dagarna vi var där så det får vara.. 
Men lite bilder från julafton kan jag bjussa på! 
Snö hade varit ngt..

Hungrig Theo på årets julbild 😬😂

Fokus på den viktigaste.

Mina pojkar och jag! 😍

Matchar med farbror Joel!

Med farmor! ❤️❤️


Theodor är världens mest bortskämda bebis med massa farbröder och finaste farmorn och farfarn. ❤️ 
Fick massor med fina klappar. Pappan var mer än nöjd över att få öppna paket efter paket efter paket...

 Väl hemma i Stockholm var det dags att samla mormor, bonusmormor, morbröder, mostrar och alla kusiner för ännu en julafton. 
Massa barn och full fart! Med tacos till julbord! Mycket gott och mysigt! 

Alla födda 2017!

Theo & Olle. 💭

Förstå vad dessa två kommer ha massa kul ihop.. vill se samma bild om 15 år 🙈

Nyårsafton firade vi med min ena bror & familj. Sjukt god middag, sällskapsspel och mysiga samtal avslutade året. Theo var mycket välklädd dagen till ära! 
Så fin kväll att avsluta ett speciellt år, ser så
Mycket fram emot 2018 nu! 

Hur snygga killar kan man ha i sitt liv? 👌🏼

Theo och mamman 💋

Theo och hans kusiner! 😍✨

Som en liten hovmästare!

00:04. Ganska klar med nyårsafton 😂


Vi bokade Theos dop i dagarna (för tredje gången, svårt att få ihop det med datum med stor familj) så det ser vi fram emot till våren!  
Efter det ska vi åka med min familj till Kreta för att fira mammas 60-årsdag igen! Känns som att det kan bli en rätt bra vår! Men först skulle det kunna få vara lite vinter..