Tre månader 🎈
Idag blir Theodor tre stora månader. Det känns som att det händer mycket mellan 2 och 3 månader. För det är en mycket större pojke vi har här hemma nu. Både vikt och storleksmässigt men även mentalt. Vår lille prins. 

💋

Sparv!

Pluttis.

Lillen!! Nallen ser enorm ut.

❤️❤️

Bilderna där uppe är blandat från hans första vecka i livet, han var nere på 3.1kg och det känns så otroligt litet nu när man tänker tillbaka. 
Ska vi jämföra med en snart 6kg Theodor? 

Växer så det knakar ❤️

😀

Samma nest som han ligger i på bilderna där uppe..

Han är min bästa bästa bästa!

När pappa klipper naglarna blir man glad!

Yes you will my love.

Min ✨

Han lär sig saker varje dag känns det som. Han har börjat greppa sina leksaker lite smått, pratar som aldrig förr, vill stå så ofta han får och han har börjat sova mer på nätterna (på tre dagar har han sovit från 23-07:30 två gånger! Heja Theo!) sen händer saker hela tiden som jg kanske inte reflekterar över när det händer men sen lägger man ihop det med någonting annat och det är då man inser. Hur fort det går. 

Älskar att vara hans mamma, han är så jävla gullig och glad. Skrattar mycket, mest åt mig tror jag 🙄🙈 Men dagarna tillsammans med honom är magiska! Så lycklig att få uppleva det här. Det jag bara drömde om för ett år sedan. Nu lever vi mitt i det och att det var just Theodor som kom är så självklart nu. 

Imorgon kliver han ur utvecklingsfas nummer 3 och även denna fas har varit hanterbar. Han sover genom sina faser känns det som. Lite gnälligare kanske han har varit till och från men det är så lite att det inte ens går att tala om. 
Efter faserna händer det ofta jätte mycket i utvecklingen så de kommande veckorna blir spännande! 



Fas fyra ska vara något extra har jag hört! Lite nyfiken på att se vad det blir av det med tanke på de tre första.. 😀

Nåväl, 3 månader med dig Theo! Tack! Vi älskar dig så mycket! ❤️
#1 - Malin

Hur får ni honom att sova så bra? 😁 sover han i sin säng eller i er?

Svar: Jag tror faktiskt att ersättningen hjälper, han äter nästan 180ml var fjärde timme på dagen vilket gör att han är nöjd på natten. Men jag räknar med bakslag snart 😬
Verkar som att vi fått en bebis som gillar att sova iaf 🙌🏼
Han sover i nestet, ibland mellan oss och ibland i sin säng bredvid mig.. 😀
Christina H Lindström

#2 - Malin

Tänkte att det faktiskt kunde bero på ersättningen!😄 Jag kommer nog lägga till det om jag märker att han inte kommer få i sig tillräckligt medbröstet eller om det blir problem med amningen. Huvudsaken han får i sig mat tänker jag 😁 även om vissa tycker man ska försöka amma så mkt som möjligt. Går det inte så går det inte!

Svar: Smart att hålla det öppet! Din mjölk kanske räcker jättebra men bli inte ledsen om den inte gör det! Theo mår toppen på ersättning! (Mamma också..) 😁😍
Christina H Lindström